Τι είπαν για εμάς;
Δεν έχουμε λόγια....
Το πάρτι του μικρού μας Στρατή ήταν πραγματικά κάτι πολύ παραπάνω από αυτά που φανταζόμασταν , ότι θα συμβούν όταν μας παρουσιάζατε την ημέρα που κλείσαμε το πάρτι μας εδώ, στο παραμύθι. Είστε όλοι σας ευγενέστατοι και πολύ συνεργάσιμοι. Όλοι μικροί και μεγάλοι ζήσαμε το πιο παραμυθένιο και ιδιαίτερο πάρτι της ζωής μας. Τα παιδάκια μας το καταχάρηκαν και έφυγαν όλοι ενθουσιασμένοι.! Σας ευχαριστούμε για όλα.Από Σέβη Γ.
9_3_2026 (5* στο google) Φανταστική εμπειρία.
Είναι παιδότοπος για party που θα μείνει σε όλους αξέχαστο. Οργανωμένο από την αρχή μέχρι το τέλος. Όλο εκπλήξεις και ένας συνεχής ενθουσιασμός από μικρούς και μεγάλους. Τα παιδιά όλων των ηλικιών απασχολημένα και χαρούμενα. Ο χώρος εκπληκτικός και πεντακάθαρος. Θα σας ξανάρθουμε.Από Π.Μ
Όπως πάντα σταθεροί στην ποιότητα των πάρτι & στην αξία του παιδιού.!!
Συγχαρητήρια 7 πάρτι συνεχόμενα στα 2 μου παιδιά.!Από Μανώλης Σ.
1_3_2026 (5* στο google)Συγχαρητήρια!
Ένας πολύ ωραίος παιδότοπος, ιδανικός για πάρτυ όπως του μικρού μου ανηψιού Χρηστάρα! Πολύ ωραίο φαγητό, οι άνθρωποι του καταστήματος ευγενικότατοι και ο επάνω όροφος με την παράσταση,κέρδισε το ενδιαφέρον! Συγχαρητήρια!Από X.K
26_2_2026 (5* google) Ηρθαμε απο τη Χαγη
Ηρθαμε απο τη Χαγη να κανουμε τα γενεθλια του 5χρονου υιου μας. Δεν υπαρχει κατι αρνητικο που μπορω να βρω για το Παραμυθι. Απο την πρωτη στιγμη η επικοινωνια ηταν αριστη και ευκολη, οι εγκαταστασεις φοβερες, το ιδιο και το φαγητο και γενικα ολη η εξυπηρετηση απο την αρχη ως το τελος με προθυμια και χαμογελο. Το χαμογελο στο προσωπο ολων των παιδιων και οι αριστες κριτικες απο τους καλεσμενους, ηταν απλα το κερασακι στην τουρτα. Α+++ εμπειρια και φυσικα θα το ξαναπροτιμησουμε στο μελλον.Από DHMHTRHS
26_2_2026 (5* google) 2η χρονιά που κάνουμε το πάρτυ του γιου μας
2η χρονιά που κάνουμε το πάρτυ του γιου μας. Δεν πρόκειται για απλό παιδότοπο, αλλά για μία μοναδική εμπειρία! Αξίζει 100% τα λίγα παραπάνω ευρώ. Θέλω ξανά να ευχαριστήσω τον κο Γιάννη και τη σύζυγό του, τις υπέροχες κοπέλες που απασχολούν τα παιδιά, και ελπίζω να τα ξαναπούμε και τρίτη φορά! Το show Energy μάγεψε μικρούς και μεγάλους, τα παιδιά διασκέδασαν, χόρεψαν, έπαιξαν.. ήταν όλα φανταστικά! Σας ευχαριστούμε για όλα!!Από R.M
