1_3_2026 (5* στο google)Συγχαρητήρια!
Ένας πολύ ωραίος παιδότοπος, ιδανικός για πάρτυ όπως του μικρού μου ανηψιού Χρηστάρα!
Πολύ ωραίο φαγητό, οι άνθρωποι του καταστήματος ευγενικότατοι και ο επάνω όροφος με την παράσταση,κέρδισε το ενδιαφέρον!
Συγχαρητήρια!