Πριν κάνεις οτιδήποτε...

Μάθε πως διαφέρουμε!

Τι είπαν για εμάς;

1_3_2026 (5* στο google)Συγχαρητήρια!

Ένας πολύ ωραίος παιδότοπος, ιδανικός για πάρτυ όπως του μικρού μου ανηψιού Χρηστάρα! Πολύ ωραίο φαγητό, οι άνθρωποι του καταστήματος ευγενικότατοι και ο επάνω όροφος με την παράσταση,κέρδισε το ενδιαφέρον! Συγχαρητήρια!

Σας ευχαριστούμε πολύ για την υπέροχη εξυπηρέτηση σας αλλά και την ευγένεια σας.!!!

Σίγουρα θα ξανακάνουμε τα γενέθλια μας σε εσάς .!!! Να είστε πάντα τόσο καλοί σαν ομάδα για να είστε τόσο αποτελεσματικοί.!

Ωραίος χώρος

Άνθρωποι με φαντασία και χαμογελο!!! Όλα εξαιρετικά!!ευχαριστουμε θερμά!

Δεν έχουμε λόγια....

Το πάρτι του μικρού μας Στρατή ήταν πραγματικά κάτι πολύ παραπάνω από αυτά που φανταζόμασταν , ότι θα συμβούν όταν μας παρουσιάζατε την ημέρα που κλείσαμε το πάρτι μας εδώ, στο παραμύθι. Είστε όλοι σας ευγενέστατοι και πολύ συνεργάσιμοι. Όλοι μικροί και μεγάλοι ζήσαμε το πιο παραμυθένιο και ιδιαίτερο πάρτι της ζωής μας. Τα παιδάκια μας το καταχάρηκαν και έφυγαν όλοι ενθουσιασμένοι.! Σας ευχαριστούμε για όλα.

Ήταν Φανταστικό,ξεχωριστό,ότι καλύτερο.

Οι φίλοι του Θεμιστοκλή έφυγαν ενθουσιασμένοι,ζητώντας από τους γονείς τους να κάνουν και αυτά εδώ το πάρτι τους . Ο χώρος είναι επίσης ξεχωριστός και διαφορετικός από τους συνηθισμένους προσωπικό υπέροχο , ασχολούνται με τα παιδιά με διάφορα παιχνίδια και δραστηριότητες . Ήταν υπέροχα Μπράβο σας.

26_2_2026 (5* google) 2η χρονιά που κάνουμε το πάρτυ του γιου μας

2η χρονιά που κάνουμε το πάρτυ του γιου μας. Δεν πρόκειται για απλό παιδότοπο, αλλά για μία μοναδική εμπειρία! Αξίζει 100% τα λίγα παραπάνω ευρώ. Θέλω ξανά να ευχαριστήσω τον κο Γιάννη και τη σύζυγό του, τις υπέροχες κοπέλες που απασχολούν τα παιδιά, και ελπίζω να τα ξαναπούμε και τρίτη φορά! Το show Energy μάγεψε μικρούς και μεγάλους, τα παιδιά διασκέδασαν, χόρεψαν, έπαιξαν.. ήταν όλα φανταστικά! Σας ευχαριστούμε για όλα!!