Πριν κάνεις οτιδήποτε...

Μάθε πως διαφέρουμε!

Τι είπαν για εμάς;

1_3_2026 (5* στο google)Συγχαρητήρια!

Ένας πολύ ωραίος παιδότοπος, ιδανικός για πάρτυ όπως του μικρού μου ανηψιού Χρηστάρα! Πολύ ωραίο φαγητό, οι άνθρωποι του καταστήματος ευγενικότατοι και ο επάνω όροφος με την παράσταση,κέρδισε το ενδιαφέρον! Συγχαρητήρια!

πετάξα σε πελάγη ευτυχίας μέσα από τα έκπληκτα μάτια της κόρης μου

χόρεψα , έπαιξα , τραγούδησα , είδα ευτυχισμένα γελαστά παιδικά πρόσωπα. Ήρθα από την βάρη για να κάνω τα γενέθλια της κόρης μου ιδιαίτερα και τελικά πέτυχα να χαρίσω στην κόρη μου το πιο γλυκό κομματάκι ΠΑΖΛ της ζωής της

Για άλλη μια φορά σας ευχαριστούμε πάρα πολύ

Για έβδομη συνεχόμενη χρόνια, ερχόμαστε απο Αυλίδα για να γιορτάσουμε τα γενέθλια του παιδιού μας.αυτο που προσφέρετε στα παιδιά μας είναι ανεκτίμητο!!! Περάσαμε όλοι υπέροχα μικροί και μεγάλοι!! Σίγουρα θα τα ξαναπούμε! Είστε οι καλύτεροι!!!

26_2_2026 (5* google) Ηρθαμε απο τη Χαγη

Ηρθαμε απο τη Χαγη να κανουμε τα γενεθλια του 5χρονου υιου μας. Δεν υπαρχει κατι αρνητικο που μπορω να βρω για το Παραμυθι. Απο την πρωτη στιγμη η επικοινωνια ηταν αριστη και ευκολη, οι εγκαταστασεις φοβερες, το ιδιο και το φαγητο και γενικα ολη η εξυπηρετηση απο την αρχη ως το τελος με προθυμια και χαμογελο. Το χαμογελο στο προσωπο ολων των παιδιων και οι αριστες κριτικες απο τους καλεσμενους, ηταν απλα το κερασακι στην τουρτα. Α+++ εμπειρια και φυσικα θα το ξαναπροτιμησουμε στο μελλον.

2_2_2026 (5* google) Σας συστήνω ανεπιφύλακτα

Έμεινα απόλυτα ικανοποιημένη από την παροχή υπηρεσιών σας! Αρκετό προσωπικό που με διάθεση ασχολήθηκε με τους μικρούς και μεγάλους καλεσμένους μας! Είστε άψογοι επαγγελματίες ! Σας συστήνω ανεπιφύλακτα, για όσους θέλουν να κάνουν ένα πάρτυ αξέχαστο!

Δεν έχουμε λόγια....

Το πάρτι του μικρού μας Στρατή ήταν πραγματικά κάτι πολύ παραπάνω από αυτά που φανταζόμασταν , ότι θα συμβούν όταν μας παρουσιάζατε την ημέρα που κλείσαμε το πάρτι μας εδώ, στο παραμύθι. Είστε όλοι σας ευγενέστατοι και πολύ συνεργάσιμοι. Όλοι μικροί και μεγάλοι ζήσαμε το πιο παραμυθένιο και ιδιαίτερο πάρτι της ζωής μας. Τα παιδάκια μας το καταχάρηκαν και έφυγαν όλοι ενθουσιασμένοι.! Σας ευχαριστούμε για όλα.