Πριν κάνεις οτιδήποτε...

Μάθε πως διαφέρουμε!

 

 

Τι είπαν για εμάς;

Ήταν Φανταστικό,ξεχωριστό,ότι καλύτερο.

Οι φίλοι του Θεμιστοκλή έφυγαν ενθουσιασμένοι,ζητώντας από τους γονείς τους να κάνουν και αυτά εδώ το πάρτι τους . Ο χώρος είναι επίσης ξεχωριστός και διαφορετικός από τους συνηθισμένους προσωπικό υπέροχο , ασχολούνται με τα παιδιά με διάφορα παιχνίδια και δραστηριότητες . Ήταν υπέροχα Μπράβο σας.

Ωραίος χώρος

Άνθρωποι με φαντασία και χαμογελο!!! Όλα εξαιρετικά!!ευχαριστουμε θερμά!

26_2_2026 (5* google) Ηρθαμε απο τη Χαγη

Ηρθαμε απο τη Χαγη να κανουμε τα γενεθλια του 5χρονου υιου μας. Δεν υπαρχει κατι αρνητικο που μπορω να βρω για το Παραμυθι. Απο την πρωτη στιγμη η επικοινωνια ηταν αριστη και ευκολη, οι εγκαταστασεις φοβερες, το ιδιο και το φαγητο και γενικα ολη η εξυπηρετηση απο την αρχη ως το τελος με προθυμια και χαμογελο. Το χαμογελο στο προσωπο ολων των παιδιων και οι αριστες κριτικες απο τους καλεσμενους, ηταν απλα το κερασακι στην τουρτα. Α+++ εμπειρια και φυσικα θα το ξαναπροτιμησουμε στο μελλον.

1_3_2026 (5* στο google)Συγχαρητήρια!

Ένας πολύ ωραίος παιδότοπος, ιδανικός για πάρτυ όπως του μικρού μου ανηψιού Χρηστάρα! Πολύ ωραίο φαγητό, οι άνθρωποι του καταστήματος ευγενικότατοι και ο επάνω όροφος με την παράσταση,κέρδισε το ενδιαφέρον! Συγχαρητήρια!

Όπως πάντα σταθεροί στην ποιότητα των πάρτι & στην αξία του παιδιού.!!

Συγχαρητήρια 7 πάρτι συνεχόμενα στα 2 μου παιδιά.!

Δεν έχουμε λόγια....

Το πάρτι του μικρού μας Στρατή ήταν πραγματικά κάτι πολύ παραπάνω από αυτά που φανταζόμασταν , ότι θα συμβούν όταν μας παρουσιάζατε την ημέρα που κλείσαμε το πάρτι μας εδώ, στο παραμύθι. Είστε όλοι σας ευγενέστατοι και πολύ συνεργάσιμοι. Όλοι μικροί και μεγάλοι ζήσαμε το πιο παραμυθένιο και ιδιαίτερο πάρτι της ζωής μας. Τα παιδάκια μας το καταχάρηκαν και έφυγαν όλοι ενθουσιασμένοι.! Σας ευχαριστούμε για όλα.